2010. április 19., hétfő

Bemutatom a fellépőket 2.

Dudás András harmonikás (Dunakeszi), aki még csak 20 éves és már harmonikákat javít és harmonikát oktat! Nem mellesleg úgy érzi a billentyűket, hogy ihajj csuhajj...
Tavaly ősszel a Szuhai Búcsút hangosítottuk, és akkor találkoztam vele, rögtön "le is szerződtettem" a Majálisra. Érdemes lesz meghallgatni őt, mert szépen is szól a hangszere, meg hát ért is hozzá:) Veres Robi előtt fog fellépni 13:30-kor!

A Salgótarjáni Nótaklubról annyit tudok, hogy nem rég alaklut, és az aranykoszorús nótaénekes, Bohács István bábáskodott a létrejötténél. Márciusban megnéztem egy "koncertjüket" a Frei Caféban, akkor döntöttem el, hogy felkérem őket, lépjenek fel a Majális színpadán. A nótaklubot amatőr és profi énekesek alkotják szerte a megyéből, van köztük egészen kiváló énekes is, reméljük minél többet elhoznak hozzánk 1-én:) Ja és természetesen Magyar nótákról van szó, a klub a hagyomány fennmaradása érdekében jött létre. Kellemes délutáni programnak ígérkezik, velük főleg az idősebb korosztályt célozzuk. 15:00-kor kezdődik a műsoruk.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése